W obecnych czasach każdy przedsiębiorca, a w szczególności osoba, która posiada własną firmę zajmującą się aranżowaniem wnętrz nie obejdzie się bez stosowania niektórych chwytów marketingowych. E-domy również stara się przyciągać klientów na różne sposoby.

Pierwszym i bardzo ciekawym rozwiązaniem będzie swojego rodzaju podglądanie konkurencji. Można używać narzędzi do monitorowania strony internetowej konkurencyjnej firmy, która działa w dekorowaniu wnętrz i wzmianek o niej. Dzięki temu przedsiębiorca dowie się się co jest ich mocną stroną, jakie tematy wzbudzają największe zainteresowanie, jak może rozwinąć nowy, wymagający projekt domu, a jak nie rozpoczynać, bo zamierzony zabieg może okazać się złym posunięciem. Jest to bardzo ważna część budowania strategii marketingowej w firmach projektujących wnętrza, pozwala uniknąć wielu błędów.

Zdjęcia na stronie powinny zachęcać do zakupu usługi aranżacji wnętrz podpowiada specjalista.5119932141249961787(31)

Zdjęcia na stronie powinny zachęcać do zakupu usługi aranżacji wnętrz.

Zdjęcia na stronie powinny zachęcać do zakupu usługi aranżacji wnętrz. Zdjęcia mogą być dobrej jakości, zarówno jeśli chodzi o parametry techniczne, jak i wartości estetyczne. Powinno być ich dużo, powinny dobrze przedstawiać gotowe aranżacje w domach czy firmach klientów. Nic tak nie zniechęca do zakupu usługi dekorowania wnętrz jak słabe zdjęcia. Trzeba uważać jednak by nie przesadzić i nie spowolnić działania strony przez obciążenie jej zbyt dużymi zdjęciami.

Wrzucając zdjęcia na stronę,architekt musi zadbać o to by były one odpowiednio opisane. W ten sposób zyska się możliwość kreowania ruchu dzięki użytkownikom wyszukującym grafik i poprawi się swoją pozycję w wyszukiwarkach internetowych.

Darmowe narzędzie może wygenerować większy ruch i większą liczbę wejść. Warto sprawdzić jakie narzędzia interesują użytkowników. Później można pomyśleć czy można coś do nich dodać lub stworzyć podobne. Dobre narzędzie, atrakcyjne dla użytkowników to świetny motor napędowy dla biznesu, może będzie to program, w którym użytkownicy będą mogli zaaranżować swoje wnętrze, sprawdzić jakie kolory ścian będą im pasować? Wyborów jest mnóstwo.

Warto rozdawać gadżety z logo firmy. Długopisy, torby, pendrive’y. Metoda stosowana przez speców od marketingu od wielu, wielu lat, ciągle bardzo skuteczna. Za każdym razem gdy ktoś podzieli się długopisem z nadrukiem firmy projektującej wnętrza, a może pójdzie do sklepu na zakupy z torbą z logiem firmy? Wtedy właśnie tworzy się okazję do pozyskania nowego klienta.

Można też zorganizować konkurs na profilu społecznościowym. To sprawdzony sposób na zdobywanie nowych użytkowników i rozszerzanie zasięgu postów. W zamian za nagrodę np. w postaci zaaranżowania łazienki można prosić o komentarze, udostępnienia lub like. Pozwoli to wzbudzić zainteresowanie obecnych użytkowników i przyciągnąć nowych.

Jest mnóstwo sposobów na to aby w czasach ogromnej konkurencji wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Warto odnaleźć swój złoty środek i się do niego stosować.